مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 10:352019-12-23اقتصادي

ورود بیش از 7 میلیون گردشگر خارجی به کشور در سال 98


امسال تا کنون بیش از 7 میلیون گردشگر خارجی وارد کشور شده اند که نسبت به پارسال افزایش 30 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اسحاق جهانگیری در حاشیه افتتاح و بازدید از موزه موسیقی محلی بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر استانی با ظرفیت های بسیار بالا در بخش های مختلف است افزود: در این سفر تلاش شد به طرح هایی که در سطح استان و مرتبط با مسایل مردم استان است پرداخته شود.

وی یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر را گردشگری دانست و اضافه کرد: این استان هم از نظر طبیعت و هم از نظر تاریخی جاذبه های فراوانی دارد که می تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش بومگردی در استان بوشهر بیان کرد: تعداد زیادی از روستا های استان بوشهر در زمینه بومگردی فعال شده اند و فقط امسال 19 خانه روستایی به اماکنی برای بومگردی تبدیل شده اند و این گونه طرح ها با استقبال مردم و گردشگران رو به رو شده است.

وی تاکید کرد: اگر به دنبال اشتغالزایی سریع و تأثیر مثبت در زندگی و معیشت مردم هستیم باید به بخش گردشگری توجه ویژه داشته باشیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه تعداد گردشگران خارجی در کشور روند رو به رشدی داشته است گفت: آمریکایی ها تصور می کردند که با اعمال تحریم های ظالمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 7 میلیون گردشگر خارجی به کشور در سال 98

ورود بیش از 7 میلیون گردشگر خارجی به کشور در سال 98