مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 08:252019-12-23اقتصادي

انتقال آب از سد امند به شهرک های صنعتی سرمایه گذاری خارجی و بعثت


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: به منظور جبران کمبود آب در شهرک های صنعتی سرمایه گذاری خارجی و بعثت، 3000 مترمکعب در سال از سد امند به این شهرک ها اختصاص می یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: به منظور جبران کمبود آب در شهرک های صنعتی سرمایه گذاری خارجی و بعثت، 3000 مترمکعب در سال از سد امند به این شهرک ها اختصاص می یابد.

مرتضی نیرومند در این خصوص اظهار کرد: مجوز این میزان تخصیص آب اخذ شده و جهت انتقال آن به منبع ذخیره شهرک های مورد نظر پروژه ای با مبلغ 36میلیارد ریال در طول هفت کیلومتر از مسیر در حال اجرا بوده و این پروژه بیش از 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: درراستای تامین بخشی از گاز فاز توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی و شهرک تخصصی سنگ پروژه ای با هزینه 30 میلیارد ریال جهت اجرای خط انتقال به طول 2.

5 کیلومتر در حال اجرا بوده که تاکنون بخش عمده ای از لوله های مورد نیاز در محل ریسه شده و پروژه حدود40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی گفت: جهت تامین گاز بخشی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی تبریز4 نیز پروژه ای با هشت میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بوده که با انجام چهار کیلومتر خط لوله نواقصات گاز رسانی شهرک مرتفع خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از سد امند به شهرک های صنعتی سرمایه گذاری خارجی و بعثت

انتقال آب از سد امند به شهرک های صنعتی سرمایه گذاری خارجی و بعثت