مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:452019-12-23فرهنگي

کتاب «نغمه زندگی» از یک نویسنده معلول در آمل رونمایی شد


کتاب نغمه دلتنگی که توسط معلول توانمند آملی نوشته شده درجشن بزرگ معلولان شهرستان آمل با حضور مدیرکل بهزیستی مازندران رونمایی شد.

- آمل - کتاب " نغمه دلتنگی " که توسط معلول توانمند آملی نوشته شده درجشن بزرگ معلولان شهرستان آمل با حضور مدیرکل بهزیستی مازندران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این کتاب را سپیده فرجی معلول توانای آملی که در موضوع قطعه های ادبی و دل گفته نویسنده کتاب نغمه های دلتنگی در بخشی مسائل دینی و آزاد وامید به آینده در 56 صفحه نگارش کرده است.

نویسنده کتاب نغمه های دلتنگی صبح دوشنبه در مراسم رونمایی کتاب در رابطه با موضوع کتاب خویش گفت: از کودکی به هنر ونوشتن علاقه زیادی داشتم وبا وجود آنکه از نظر جسمی و حرکتی دارای مشکل بودم، اما با حمایت و تشویق پدر و مادرم، نوشتن و همزمان طراحی را به طور جدی شروع کردم.

سپیده فرجی با بیان اینکه این کار آرامش خاصی به من می داد، افزود: می خواستم به مردم نا امید این امید را بدهم که من با اینکه معلول هستم توانستم این کتاب را به مرحله چاپ برسانم و این ناتوانی ام مرا در این زمینه محدود نکرد.

این نویسنده معلول آمل که در 33 سالگی نخستین کتاب خود را با نام نغمه های دلتنگی به چاپ رسانده، از چاپ اثرهای طراحی شده خود نیز بزودی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نغمه زندگی» از یک نویسنده معلول در آمل رونمایی شد

کتاب «نغمه زندگی» از یک نویسنده معلول در آمل رونمایی شد