مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:352019-12-23اقتصادي

ذرت های آلوده تعیین تکلیف شد/ فروش به کشورهای غیرهمسایه


طبق اعلام سازمان اموال تملیکی طی تصمیمات اخذ شده در رابطه با تعیین تکلیف ذرت های آلوده، این ذرت ها تحت شرایطی به کشورهای غیرهمسایه فروخته می شود تا امکان برگشت این محموله به ایران کاملا منتفی باشد.

- طبق اعلام سازمان اموال تملیکی طی تصمیمات اخذ شده در رابطه با تعیین تکلیف ذرت های آلوده، این ذرت ها تحت شرایطی به کشورهای غیرهمسایه فروخته می شود تا امکان برگشت این محموله به ایران کاملا منتفی باشد.

میرمعینی - عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی - در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف ذرت های آلوده اظهار کرد: طبق آخرین جلسه ای که در این رابطه حدود یک ماه پیش در دفتر مبارزه با مفاسد اقتصادی در ریاست جمهوری برگزار شد، تصمیماتی در دستور کار قرار گرفت که براساس آن تعیین تکلیف ذرت های موجود مشخص شود.

واردکنندگان حاضر به مرجوع کردن ذرت ها نشدند وی گفت: براین اساس در مرحله اول به شرکت های وارد کننده ذرت ها مهلتی برای مرجوع کردن کالا به کشور مبدا داده شد تا محموله های خود را مرجوع کنند ولی با عدم تمکین 12 شرکت وارد کننده در موعد مقرر فاز دوم تصمیمات اتخاذ شده در دستور کار قرار گرفت.

به گفته میرمعینی، در مرحله بعد سازمان اموال تملیکی مکلف شد تا ذرت ها را بر اساس شرایط خاص برای باز صادرات به کشور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرت های آلوده تعیین تکلیف شد/ فروش به کشورهای غیرهمسایه

ذرت های آلوده تعیین تکلیف شد/ فروش به کشورهای غیرهمسایه