مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:302019-12-23پزشكي

آب کردن چربی پهلو و شکم با نسخه طب سنتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی گفت: افزایش وزن موجب انواع امراض روحی و جسمی، مانند تصلب شرایین، یبوست، آرتروز، - استفاده از ادویه جات و نسخه های طب سنتی در درمان چاقی تاثیر چشمگیری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی گفت: افزایش وزن موجب انواع امراض روحی و جسمی، مانند تصلب شرایین، یبوست، آرتروز، دیسک و گودی کمر، افزایش اسید اوریک خون و افسردگی می شود.

وی بیان کرد: چربی سوزی در طب سنتی به صورت استفاده از گیاهان ملین، مدر و دارو های گیاهی با طبع گرم که با ایجاد حرارت به دفع چربی و سموم بدن از طریق پوست کمک می کنند.

حیدری تصریح کرد: برای لاغر شدن افراد در ماه باید حداکثر 3 تا 4 کیلو کاهش وزن داشته باشند، در صورت افزایش این میزان دچار ریزش مو و لاغری صورت می شوند که بازگشت آن به حالت سابق و طبیعی به کندی انجام صورت می گیرد.

این پژوهشگر طب سنتی عنوان کرد: کاهش وعده های غذایی و به حداقل رساندن حجم غذایی ناهار، استفاده از سبزیجات خصوصا اسفناج، تره جعفری، گیشنیز، خیار، آلبالو، گیلاس و سیب ترش درختی به عنوان میان وعده، همچنین مصرف آب هویج به صورت ناشتا موجب افزایش ترشح انسولین در لوزالمعده، کاهش قند خون و موجب لاغری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب کردن چربی پهلو و شکم با نسخه طب سنتی

آب کردن چربی پهلو و شکم با نسخه طب سنتی