مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 06:502019-12-23فرهنگي

بندرلنگه گزینه پایتخت کتاب ایران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:در استان هرمزگان چهار شهر بعنوان پایتخت کتاب تعین شده و شهرستان بندرلنگه یکی از این گزینه ها است.

- رضا کمالی زرکانی صبح امروز گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار کرد: کتاب بعنوان ارزش گرانبها باید در تمامی شهرهای استان توسعه و بسط داده شود، یکی از مهمترین اهداف در این راستا ایجاد شهرهای خلاق می باشد که موضوع مهم دوستداران کتاب و کتابخوانی در آن باید به خوبی توسعه یابد.

وی افزود: در استان هرمزگان چهار شهر بعنوان پایتخت کتاب تعین شده است که شهرستان بندرلنگه با داشتن ظرفیت مهم و موفق در این گزینه قرار دارد و در این راستا شهرکنگ بعنوان محوریت تعین گردیده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها تعامل سازنده و زیربنایی در این مهم دارند و برای توسعه این امر اهتمام ویژه خواهند داشت.

کمالی یادآور شد: وجود مولفان و انتشار کتاب در بخش های مختلف در شهرستان بندرلنگه نشان از بالندگی و موفقیت این موضوع را نشان می دهد.

این مسؤول بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این راستا برنامه های متعددی را برای توسعه و تعالی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در برنامه های خود در استان ایجاد نموده و فرهنگ گسترش کتاب باید در تمام نقاط استان نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرلنگه گزینه پایتخت کتاب ایران

بندرلنگه گزینه پایتخت کتاب ایران