مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 06:402019-12-23سياسي

طرح ممنوعیت شلیک مستقیم به کولبران هفته آینده به مجلس می آید


نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که طرح ممنوعیت شلیک مستقیم به کولبران که به صورت دو فوریتی مطرح شده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

- نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که طرح ممنوعیت شلیک مستقیم به کولبران که به صورت دو فوریتی مطرح شده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

رسول خضری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کولبران ناچار به حمل اجناس برای کسب درآمد آن هم در محیط های کوهستانی و پرخطر هستند و به دلیل نبود کارگاه ها، کارخانجات و زیرساخت های اشتغالزا آنها ناچارند بار سنگینی را از کوه های صعب العبور در هنگام بارندگی و شرایط نامساعد جوی به دوش بکشند.

وی با بیان اینکه کولبری بر اساس آمار تنها نیم تا یک درصد واردات غیرمجاز را تشکیل می دهد، اضافه کرد: سال هاست در مناطق مرزی تعدادی از کولبران به خاطر سرمازدگی، ریزش بهمن یا تیراندازی مامورین نظامی و انتظامی کشته یا زخمی می شوند.

لذا ما به منظور جلوگیری از کشته و زخمی شدن آنها برای تامین معیشتی حداقلی خانواده و به منظور پیشگیری از تیراندازی غیر ضرور طرحی را با قید دو فوریت تهیه کرده بودیم که در نوبت بررسی طرح های دو فوریتی در مجلس قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممنوعیت شلیک مستقیم به کولبران هفته آینده به مجلس می آید

طرح ممنوعیت شلیک مستقیم به کولبران هفته آینده به مجلس می آید