مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 06:302019-12-23فرهنگي

بافق قطب فرهنگ و ادب کشور می شود


شهرستان بافق به قطب فرهنگ و ادب کشور تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زاده رحمانی در حاشیه مراسم رونمایی از “دفتر 20 برگ انار” گفت: شهرستان بافق با محوریت شاعر پرآوازه وحشی بافقی به قطب فرهنگ و ادب کشور تبدیل می شود.

وی همچنین از راه اندازی بنیاد وحشی بافقی و کنگره نکوداشت این شاعر نامی دراین شهرستان خبر داد، گفت: در حوزه تالیف کتاب قدم های بزرگی تا کنون برداشته شده است و در سال جاری تاکنون 17 کتاب از نویسندگان بافقی به چاپ رسیده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز دراین مراسم گفت: در راستای ترویج فرهنگ و ادب اصیل ایرانی و اسلامی اولین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی در سال جاری در بافق برگزار می شود.

ارجمند افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی شاعرشهیر بافق است و علاقمندان به ادب و فرهنگ نیز می توانند با شرکت در فراخوان مربوطه به معرفی آثار خود در این زمینه بپردازند.

وی همچنین در خصوص رونمایی از“دفتر 20 برگ انار” با بیان اینکه این دفتر ” شامل 20 غزل عاشقانه درباره انار از شاعر معاصر شهرستان محمدعلی قاسمزاده بافقی است که به بهانه شب یلدا منتشر شده است، گفت: این دفتر اولین اثر از مجموعه سروده ها و نوشته های محمد علی قاسمزاده بافقی است که انتشارات آرادمان آن را با طرح جلدی از حمیدرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافق قطب فرهنگ و ادب کشور می شود

بافق قطب فرهنگ و ادب کشور می شود