مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 06:052019-12-23بين الملل

وزیر دولت «هادی» مذاکره محرمانه با صنعاء را تکذیب کرد


وزیر خارجه دولت مستعفی یمن ضمن اتهام زنی هایی به ایران و انصارالله اعلام کرد، برخی خبرها مبنی بر مذاکرات محرمانه میان دولت مستعفی با انصارالله صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، محمد الحضری وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در گفت وگویی با روزنامه سعودی عکاظ به صحبت درباره آخرین تحولات یمن پرداخت.

در حالی که ائتلاف سعودی از زمان امضای توافق استکهلم در دسامبر 2018 تا کنون هزاران بار این توافق پیرامون آتش بس در الحدیده را نقض کرده، محمد الحضرمی مدعی شد، این انصارالله است که به تعهدات خود در این توافق عمل نکرده وگرنه دولت مستعفی به صلح اصرار دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مذاکرات محرمانه دولت مستعفی با انصارالله اعلام کرد، تنها کانال عملی برای حل بحران یمن، سازمان ملل است و وجود مذاکرات سری دولت مستعفی با انصارالله صحت ندارد.

الحضری در ادامه به توافق ریاض امضا شده میان دولت مستعفی و نیروهای وابسته به امارات برای پایان دادن به درگیری ها در جنوب یمن پرداخت و گفت، بدون اجرای توافق ریاض صلح فراگیر محقق نخواهد شد.

وی درباره زمان بازگشت عبد ربه منصور هادی رییس جمهور دولت مستعفی یمن به عدن هم گفت، با اجرایی شدن محتوای توافق ریاض در واقعیت، این امر نیز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دولت «هادی» مذاکره محرمانه با صنعاء را تکذیب کرد

وزیر دولت «هادی» مذاکره محرمانه با صنعاء را تکذیب کرد