مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 05:202019-12-23سياسي

پیام سفر روحانی به توکیو؛ التیام بخشی به اقتصاد و فضای سیاسی کشور


یک کارشناس مسائل بین الملل به نقش با اهمیت ژاپن در حل برخی از مسائل اشاره کرد و گفت: یکی از پیام های سفر رییس جمهور به توکیو می تواند التیام بخشی به اقتصاد و تا حدی فضای سیاسی کشور باشد اما باید در نظر داشت که در این مسیر پیش رو محتاطانه عمل کنیم.

- پیام سفر روحانی به توکیو؛ التیام بخشی به اقتصاد و فضای سیاسی کشور یک کارشناس مسائل بین الملل به نقش با اهمیت ژاپن در حل برخی از مسائل اشاره کرد و گفت: یکی از پیام های سفر رییس جمهور به توکیو می تواند التیام بخشی به اقتصاد و تا حدی فضای سیاسی کشور باشد اما باید در نظر داشت که در این مسیر پیش رو محتاطانه عمل کنیم.

نوذر شفیعی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی از سفر رییس جمهور به ژاپن اظهار داشت: در ایران ساختار سیاسی بر سیاست خارجی تاتیرگذار است به عبارتی دیگر ساختارها تعیین کننده رفتار کارگزاران هستند.

شاید ساختار سیاسی ایران به روحانی اجازه دهد تا او تلاش کند گره از مشکلات بگشاید یا همین ساختار به روحانی اجازه نمی دهد که با آمریکا وارد مذاکره شود، بنابراین او در ژاپن تا حدی صحبت های لازم را انجام داده که در واقع برآیند تصمیم کلی نظام بوده و اگر از این دایره خارج شود، اجرایی شدن تصمیمات کار دشواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سفر روحانی به توکیو؛ التیام بخشی به اقتصاد و فضای سیاسی کشور

پیام سفر روحانی به توکیو؛ التیام بخشی به اقتصاد و فضای سیاسی کشور