مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 05:052019-12-23سياسي

فرش مود و قهستان برند جهانی دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: 21 مورد فرش در سراسر ایران برند کسب کرده که 2 مورد برند فرش مود و قهستان از خراسان جنوبی، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: 21 مورد فرش در سراسر ایران برند کسب کرده که 2 مورد برند فرش مود و قهستان از خراسان جنوبی، جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، مشیرالحق عابدی در نشست بررسی روند ثبت برند جهانی فرش امداد که با حضور مشاور دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی WIPO نماینده موسسه توسعه و نوآوری کره جنوبی KIPO در بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: اقدام کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ثبت جهانی برند فرش امداد و آنچه که در خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها شروع شده، بسیار پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه برندسازی سه محصول فرش، زعفران و پسته در دستور کار کمیته امداد است، گفت: این سه محصول در استان خراسان جنوبی با کیفیت بالا تولید می شود.

وی با اشاره به سفر 2 روزه هیات بررسی ثبت مالکیت معنوی برند فرش امداد به خراسان جنوبی تصریح کرد: مشاهده پتانسیل ها، ظرفیت ها و قابلیت های استان در زمینه فرش به طور قطع نام خراسان جنوبی را با 2 برند جهانی فرش در مود و قهستان ماندگار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش مود و قهستان برند جهانی دارد

فرش مود و قهستان برند جهانی دارد