مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 00:002019-12-22سياسي

جزییاتی از سفر روحانی به ژاپن و مالزی


حسن روحانی رییس جمهور که به دعوت رسمی ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی و شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به این دو کشور سفر کرده بود، عصر شنبه 30 آذر به تهران بازگشت.

- حسن روحانی رییس جمهور که به دعوت رسمی ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی و شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به این دو کشور سفر کرده بود، عصر شنبه 30 آذر به تهران بازگشت.

سفری که به گفته روحانی دستاوردهای دیپلماتیک مهمی برای کشور داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهوری اسلامی ایران عصر شنبه 30 آذر در فرودگاه مهرآباد در پاسخ به خبرنگاران، سفر مالزی و ژاپن را در مقطع کنونی بسیار حائز اهمیت توصیف و اظهار کرد: توافقات بسیار خوبی با چهار کشور در مالزی و در ژاپن هم با کشور ژاپن و در مجموع با این پنج کشور انجام گرفت.

رییس جمهور در سفر به مالزی دیدارهای جداگانه ای با ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و سلطان عبدالله پادشاه مالزی داشت.

همچنین شرکت در افتتاحیه اجلاس سران کوآلالامپور 2019، میزگرد اولویت های توسعه و چالش ها در اجلاس کوآلالامپور 2019، جلسه جمع بندی میزگرد توسعه و چالش های جهان اسلام و دیدار با ایرانیان مقیم مالزی از دیگر برنامه های روحانی در سفر به کوآلالامپور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از سفر روحانی به ژاپن و مالزی

جزییاتی از سفر روحانی به ژاپن و مالزی