مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 16:102019-12-22سياسي

توسعه شهر تبریز به سمت گسل است/ مردگان مهمان مناطق امن شهر


اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از روند توسعه شهر به سمت گسل انتقاد کرده و خواستار تغییراتی در جهات این توسعه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تبریز امروز در حالی برگزار شد که یکی از مهم ترین موضوعات مورد بحث در آن، ایمنی شهر تبریز و اتخاذ سیاست های غلط برای توسعه این شهر بوده و اعضا نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

فریدون بابایی اقدم در این جلسه گزارش وضعیت گسل تبریز را تکان دهنده دانست و گفت: اگر کمی دقت کنیم به خوبی متوجه خواهیم شد که در سال های گذشته توسعه شهر تبریز به سمت گسل ها انجام شده که این امر جای نگرانی دارد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز ادامه داد: مسئولان استانی و شهری تبریز باید پای کار آمده و بیش از پیش روی این موضوع حساس شوند و با همکاری یکدیگر فکری برای تغییر جهات توسعه شهر کنند.

وی میزان آمادگی و تاب آوری شهر تبریز در مقابل حوادث مختلف از جمله زمین لرزه هایی با قدرت بالا را کم دانسته و گفت: هرچند بخشی از موضوع توسعه شهر از اختیار شورای شهر خارج است اما باید نسبت به آگاه سازی تمامی مسئولان اقدام شود چرا که با این وضع، خطر در کمین است.

اموات در جاهای امن شهر خفته اند غلامحسین مسعودی ریحان نیز در این جلسه با نام بردن برخی مناطق واقع شده بر روی گسل در تبریز گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهر تبریز به سمت گسل است/ مردگان مهمان مناطق امن شهر

توسعه شهر تبریز به سمت گسل است/ مردگان مهمان مناطق امن شهر