مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 12:552019-12-22اقتصادي

40 فقره انشعاب برای اهالی روستای سنرد گرمسار احداث می شود


رییس اداره آب و فاضلاب روستایی گرمسار و آرادان از احداث 40 فقره انشعاب برای اهالی روستای سنرد گرمسار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه بااعتبار دو میلیارد ریال آغاز شد.

- امین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از آغاز عملیات اجرای شبکه توزیع آب شرب در روستای سنرد گرمسار خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای این پروژه 40 فقره انشعاب برای اهالی این روستا احداث می شود.

وی بابیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه بااعتبار دو میلیارد ریال آغازشده است، افزود: این اعتبار از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و خودیاری و اهالی روستا تأمین می شود و همچنین طول لوله گذاری در این پروژه 2.

5 کیلومتر است.

وجود آب شرب سالم در تمام روستاهای گرمسار و آرادان رییس اداره آب و فاضلاب روستایی گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه تقریباً تمام روستاهای این شهرستان دارای آب شرب هستند، تصریح کرد: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و استانداردسازی انشعابات روستاهای عدل آباد امامزاده علی اکبر و سوداغلان شهرستان آرادان نیز در دست اقدام است.

حسینی با تأکید بر اینکه این پروژه ها تا 15 روز آینده به بهره برداری می رسند، خاطرنشان کرد: در این پروژه 900 متر از شبکه توزیع اصلاح و تعداد 40 انشعاب استانداردسازی می شود و یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این پروژه اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 فقره انشعاب برای اهالی روستای سنرد گرمسار احداث می شود

40 فقره انشعاب برای اهالی روستای سنرد گرمسار احداث می شود