مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 12:152019-12-22اقتصادي

واگذاری بیش از 8 هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بیش از 8 هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین واگذار و زیر کشت باغ، گندم و جو رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاور میرزایی عصر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 8 هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین تاکنون واگذار شده است.

وی افزود: واگذاری اراضی ملی واقع درپایاب سدخدآفرین طبق ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی از سال 96شروع شده و از این میزان بیش از 2هزار هکتار از قشلاقات شهرستان پارس آباد و بیش از 2هزار هکتار از قشلاقات شهرستان بیله سواربه زیر کشت باغ و گندم و جو رفته است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: واگذاری 166هزار و 228 مترمربع از اراضی ملی جهت ایجاد مجتمع گردشگری به یکی ازمتقاضیان در  روستای الماس شهرستان اردبیل صورت گرفته است.

میرزایی گفت: واگذاری بیش از 46هزار مترمربع از اراضی ملی جهت ایجاد مجتمع اقامتی تفریحی، واگذاری بیش از 62هزار مترمربع از اراضی ملی جهت ایجاد آب درمانی در شهرستان مشگین شهر و واگذاری بیش از 71هزار مترمربع از اراضی ملی جهت ایجاد کمپینگ گردشگری در شهرستان سرعین از دیگر اقدامات این مدیریت در طی نه ماهه سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بیش از 8 هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین

واگذاری بیش از 8 هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین