مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 11:152019-12-22سياسي

کارگاه «رسـم انـتـخـاب» در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد


جلسه چهارم کارگاه رسم انتخاب به همت کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر با همکاری اداره کل فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

- جلسه چهارم کارگاه "رسم انتخاب" به همت کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر با همکاری اداره کل فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این جلسه حجت الاسلام برمایی به طرح موضوعات درباره جلسه خواستگاری و توضیح آداب گفت وگو و سوال و جواب در مراسم خواستگاری پرداخت و خاطرنشان کرد: جلسه خواستگاری به دلیل جایگاه بینشی و شناختی که بین طرفین ایجاد می کند بسیار حائز اهمیت است و در این جلسه حد و مرزهای شرعی و اجتماعی باید رعایت شود و حریم های خصوصی نباید مورد تعرض قرار گیرد.

وی گفت: صداقت در گفتار، خوب گوش دادن به صحبت های طرف مقابل، پرهیز از پراکنده گویی و به ویژه پرسیدن سوالات مصداقی از جمله مواردی است که هنگام جلسه خواستگاری باید مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام برمایی، پرداختن به موضوعات کلی از قبیل مسائل مالی، ارزش های خانوادگی، روابط خانوادگی، ارتباطات اجتماعی را نیز از جمله موضوعات گفت و گو در جلسه خواستگاری دانست و بیان کرد که هر کدام با ظرافت های خاص خود می بایست طرح گردد و ترتیب و نحوه طرح برخی از آن ها در جلسات چندگانه خواستگاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «رسـم انـتـخـاب» در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد

کارگاه «رسـم انـتـخـاب» در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد