مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 10:052019-12-22اقتصادي

پمپ های بنزین کم فروش، پلمپ شدند


رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: بنزین تولیدی کشور از نظر شاخص های آلایندگی همچون گوگرد، بنزن و آروماتیک ها که بر روی آلودگی هوا اثر گذارند، - رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: بنزین تولیدی کشور از نظر شاخص های آلایندگی همچون گوگرد، بنزن و آروماتیک ها که بر روی آلودگی هوا اثر گذارند، هیچ مشکلی نداشته و استانداردهای لازم را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیره پیروزبخت امروز ( یکشنبه) در نشست خبری با بیان اینکه در ماه های اخیر افزایش قیمت بنزین موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرد، اما نگرانی دیگر از منظر استاندارد برای بنزین وجود داشته است، گفت: زمانی که بحث قیمت پیش می آید، متاسفانه هم روی کیفیت و هم کیمیت محصول اثرگذار خواهد بود.

یک هجمه گسترده و فوری به بازار و جایگاه های بنزین ایجاد شد.

ما سریعا به همه استان ها ابلاغ کردیم که تمام نازل ها مورد بررسی قرار گیرند تا کم فروشی صورت نگیرد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: در آبان ماه 98، پنج هزار و 100 مرود نازل بنزین تحت بازرسی قرار گرفت که 215 مورد آن ها مردود بودند.

در آذرماه نیز تا پیش از آنکه بخشنامه سازمان منعکس شود، چهار و 978 مورد بازرسی انجام شده که 163، مورد مردود بوده اند؛ طی یک هفته ای هم که نامه سازمان به استان ها ارجاع شده است، حدود 1000 مورد ظرف یک هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ های بنزین کم فروش، پلمپ شدند

پمپ های بنزین کم فروش، پلمپ شدند