مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 09:452019-12-22اقتصادي

اهداء 110 سبد غذایی به نیازمند و برپایی «یلدای مهربانی» در ابرکوه


موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شهرستان ابرکوه با همت خیرین «یلدای مهربانی» را برگزار و تعداد 110 سبد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.

- رحیمه اسحاقی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم خودشان در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند؛ اما با کمک به همنوعان خود و ترویج فرهنگ نوع دوستی در تلاش هستند تا گره گشای برخی مشکلات محرومان به ویژه ایتام باشند.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شهرستان ابرکوه ادامه داد: در همین راستا برای اولین بار به همت نیکوکاران و دهیاری های بخش مرکزی تعداد 110 بسته ارزاق عمومی تهیه و در شب یلدا بین نیازمندان توزیع شد.

اسحاقی خاطرنشان کرد: بسته های مذکور شامل گوشت، برنج، روغن، قند، چای، ماکارونی، سویا، میوه و شیرینی و هر کدام به ارزش ریالی یک میلیون و 700 هزار ریال بود که نیازمندان بخش مرکزی از آن بهره مند شدند.

وی همچنین به برگزاری یلدای مهربانی در مدرسه قرآنی ثقلین (بهشت فردوس) اشاره کرد و افزود: همان گونه که در قرآن کریم به سنت های حسنه اشاره شده و شب یلدا نیز یکی از سنت های حسنه مردم ایران از دیرباز بوده است بنابراین شایسته است که مردم به خانواده های ایتام و نیازمندان نیز کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء 110 سبد غذایی به نیازمند و برپایی «یلدای مهربانی» در ابرکوه

اهداء 110 سبد غذایی به نیازمند و برپایی «یلدای مهربانی» در ابرکوه