مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 08:502019-12-22ورزشي

پلمب 6 باشگاه ورزشی به خاطر فروش مکمل و آموزش رقص در زنجان


رییس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: انجام بازرسی از باشگاه های مختلف به تعداد 491 مورد با 6 پلمبی، 37 اخطاریه پلمب، سه مورد کشف داروهای غیرمجاز و سه برخورد با باشگاه های غیرمجاز همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نشست هیات پزشکی ورزشی استان زنجان به منظور تشریح فعالیت های این هیأت برگزار شد.

هدف از تشکیل این کمیته پوشش پزشکی همه مسابقات ورزشی در سطح استان است که این مهم از طریق اعزام پزشک و پزشکیار به محل مسابقات و تمرینات در سطح استان انجام و اقدامات فوری برای مصدومین و ارجاع آنها به مراکز درمانی انجام می شود.

اهم فعالیت های کمیته مسابقات شامل شناسایی نیرو برای پوشش پزشکی مسابقات، تهیه کیف، داروها، وسایل و ملزومات پزشکی برای پوشش پزشکی مسابقات، هماهنگی برای پوشش پزشکی مسابقات درخواستی از سوی هیأت های مختلف ورزش استان، پوشش پزشکی مسابقات سایر ارگان ها و نهادها به منظور افزایش و ارتقای سطح سلامت جامعه ورزشی، هماهنگی با کمیته آموزش برای آموزش مداوم نیروهای کمیته مسابقات، هماهنگی برای حضور آمبولانس در شرایط مقتضی از جمله فعالیت های هیأت پزشکی ورزشی است.

 رییس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان در این نشست اظهار کرد: هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان سالانه فعالیت های متعددی انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 باشگاه ورزشی به خاطر فروش مکمل و آموزش رقص در زنجان

پلمب 6 باشگاه ورزشی به خاطر فروش مکمل و آموزش رقص در زنجان