مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 08:302019-12-22اجتماعي

بنزین تولیدی کشور، آلایندگی ندارد/ذرت های آلوده همچنان در گمرک معطل هستند


رییس سازمان ملی استاندارد، با تاکید بر اینکه بنزین تولیدی کشور به لحاظ شاخص های گوگرد، بنزن و آروماتیک ها، آلوده نیست، گفت: ذرت های آلوده همچنان در گمرک مانده اند و باید امحا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، امروز یکشنبه اول دی 98 در نشست خبری خود با خبرنگاران با تاکید بر اینکه بنزین تولیدی کشور، به لحاظ شاخص های آلایندگی، مشکلی ندارد، گفت: مطابق آزمایش های انجام شده در خصوص پایش کیفیت بنزین، مشخص شده که بنزین تولیدی کشور از نظر شاخص های گوگرد، بنزن و آروماتیک ها که در آلودگی هوا اثرگذار هستند، هیچگونه مشکلی ندارد.

وی افزود: در این میان به موازات پایش کیفیت بنزین، سازمان ملی استاندارد ایران به خصوص بعد از افزایش قیمت بنزین، نازل های سوخت در جایگاه ها را بررسی کرده و بر اساس آن، در آبان ماه، 215 مورد از 5 هزار و 100 مورد نازل مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گفته پیروزبخت، در آذرماه امسال، 163 مورد از 4 هزار و 978 نازل مورد بازرسی قرار گرفته و در یک هفته گذشته هم، 35 مورد از هزار مورد بازرسی نازل ها کم فروشی داشته اند که این نازل ها، توسط کارشناسان سازمان استاندارد و وزارت نفت پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین تولیدی کشور، آلایندگی ندارد/ذرت های آلوده همچنان در گمرک معطل هستند

بنزین تولیدی کشور، آلایندگی ندارد/ذرت های آلوده همچنان در گمرک معطل هستند