مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 08:202019-12-22سياسي

بادامچیان: دستاوردهای سفر روحانی به مالزی و ژاپن را شفاف تشریح کنید


دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به دیدار رییس جمهور از مالزی و ژاپن گفت: انتظار داریم که ریاست جمهوری، دستاوردهای این سفر را شفاف تشریح کند تا نقاط ابهامی باقی نماند و حمایت ملت را همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی درباره بودجه 99 گفت: دولت اصرار داشت که بودجه نویسی برای سال 99 یک تحول در بودجه ایجاد خواهد کرد ولی متأسفانه براساس گزارش ریاست دیوان محاسبات، که مقام رسمی در امر بودجه و تفریغ بودجه است، معلوم شد که دولت حتی به قانون بودجه ای که خود به مجلس برده و تصویب گرفته است نیز عمل نمی کند.

بادامچیان افزود: رییس دیوان محاسبات در مجلس گفت که قرار بود سال 97 زیان واقعی شرکت های دولتی 2 هزار میلیارد تومان باشد، اما در عمل این زیان به 45هزار میلیارد تومان رسید.

مفهوم این گزارش این است که دولت در تهیه بودجه و پیش بینی درآمد و هزینه حتی در شرکت های دولتی نیز دچار اشتباه فاحش محاسباتی است.

این امر غیر از آن است که شرکت های دولتی سودده نیز سود واقعی خود را اعلام نمی کنند و مالیات هم نمی پردازند.

وی تأکید کرد: مسلماً ما در مؤتلفه این نوع بودجه نویسی در عمل به بودجه را قبول نداریم و دولت که اظهار می داشت بودجه سال 99 را با روشی جدید و دقیق می نویسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: دستاوردهای سفر روحانی به مالزی و ژاپن را شفاف تشریح کنید

بادامچیان: دستاوردهای سفر روحانی به مالزی و ژاپن را شفاف تشریح کنید