مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:402019-12-22بين الملل

اعتراضات بولدوزری مردم عراق


معترضان عراقی در ذی قار برای اولین بار در طول تظاهرات با استفاده از بولدوزر منزل رییس کمیته امنیتی شورای منحل شده این استان را تخریب کردند.

- معترضان عراقی در ذی قار برای اولین بار در طول تظاهرات با استفاده از بولدوزر منزل رییس کمیته امنیتی شورای منحل شده این استان را تخریب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الأوسط، اوضاع امنیتی در شهر ناصریه، مرکز استان ذی قار بار دیگر جمعه در پی کشته شدن علی محمد مکطوف العصمی فعال در تظاهرات عراق متشنج شد و این استان شنبه نیز شاهد تنش بود.

در همین حال، معترضان عراقی در شهر ناصریه پس از به آتش کشیدن مقرهای احزاب و مقامات ذی قار، برای اولین بار از بولدوزر برای تخریب خانه جبار الموسوی، رییس کمیته امنیتی در شورای منحل شده این استان استفاده کردند.

طبق این گزارش، معترضان در ناصریه در راستای فراهم کردن مقدمات عملیات تخریب منازل مسؤولان و مقرهای احزاب مختلف بیش از پنج بولدوزر را به میدان های محل تحصن شان آورده اند.

در همین راستا، یک فعال عراقی به نام حیدر الناشی به الشرق الأوسط گفت، معترضان در ناصریه بار دیگر در کنار تخریب منزل جبار الموسوی مقر حزب الدعوه و عصائب اهل الحق را به آتش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات بولدوزری مردم عراق

اعتراضات بولدوزری مردم عراق