مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:402019-12-22فرهنگي

بامداد فلاحتی برای «هوران» می خواند/ جزییات یک کنسرت


مدیر یک موسسه تهیه و تولید آثار موسیقایی از اجرای یک کنسرت با کلام به خوانندگی بامداد فلاحتی و یک اجرای دیگر به نوازندگی مهمان یک هنرمند از کشور آذربایجان خبر داد.

- کامران همت پور تهیه کننده و مدیر موسسه آوای حنانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز سوم دی گروه هوران به سرپرستی بهروز قهاری و خوانندگی بامداد فلاحتی در تالار وحدت تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کنند.

در این کنسرت که طی 2 بخش روی صحنه خواهد رفت، اشعاری از هما میرافشار، فریدون مشیری و مولانا با آهنگسازی محمدرضا برزین در بخش اول کنسرت اجرا می شود.

این در حالی است که در بخش دوم برنامه که با گروه کر و گروه سازهای کوبه ای همراه خواهد بود، قطعاتی از اشعار مولانا به آهنگسازی بهروز قهاری پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: محمدرضا برزین نوازنده سه تار، مسعود صادقی نوازنده سه تار، کیارش بیات نوازنده تار، آناهیتا نصیریان نوازنده عود، ملینا فرجی نوازنده سنتور، فردین فیروزکوهی نوازنده سنتور باس، امیر مظاهری نوازنده کمانچه، امیر احمدپور نوازنده کمانچه، مونا سعیدی نوازنده کمانچه آلتو، مصطفی جهانی نوازنده کمانچه آلتو، مصطفی جهانی نوازنده کمانچه آلتو، امیرحسین لیاقت نوازنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بامداد فلاحتی برای «هوران» می خواند/ جزییات یک کنسرت

بامداد فلاحتی برای «هوران» می خواند/ جزییات یک کنسرت