مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:102019-12-22دانش

هیچ کس با صندلی فروشی موفق به ثبت نام در دانشگاه آزاد نشد


سخنگوی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه در موضوع صندلی فروشی کسی موفق به ثبت نام نشده است، گفت: در دانشگاه آزاد دانشجویی نداریم که در کنکور شرکت نکرده باشد.

- احمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره کلاهبرداری های صورت گرفته به واسطه صندلی فروشی در دانشگاه آزاد، گفت: در دانشگاه آزاد هیچ صندلی فروشی صورت نگرفته است؛ 700 هزار دانش آموز پشت کنکور پزشکی هستند که کمتر از 10 هزار نفر آن ها در سه رشته پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی قبول می شوند و بالاطبع در این مسیر عده ای دلال و سودجو به شیوه های مختلف از این اشتیاق مردم سو استفاده می کنند و وعده و عید صندلی های علوم پزشکی دانشگاه ها را می دهند.

سخنگوی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه حتی یک مورد از این ها موفق به ثبت نام نشده اند، افزود: بنده تاکید می کنم که هیچ موردی از این کلاهبرداری ها موفق نبوده و نتوانسته اند در دانشگاه رخنه کنند و حتی اگر یک مورد هم باشد و به ما معرفی شود، فورا اخراج می کنیم.

حیدری با بیان این مطلب که کلاهبرداران کارت های جعلی دانشجویی برای قربانیان درست کرده و با وعده و وعید، از آن ها پول های کلانی گرفته بودند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کشف این باند، این کلاهبرداران راه به جایی نبردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس با صندلی فروشی موفق به ثبت نام در دانشگاه آزاد نشد

هیچ کس با صندلی فروشی موفق به ثبت نام در دانشگاه آزاد نشد