مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 06:402019-12-22اجتماعي

هامشی: افزایش شدید گوگرد در 23 آذر/ گزارش شهرداری بزودی منتشر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با حناچی طی صبح امروز اظهار داشت: - رییس شورای شهر تهران به افزایش شدید گوگرد در 23 آذر امسال اشاره کرد و گفت: گزارشی توسط شهرداری در این زمینه منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با حناچی طی صبح امروز اظهار داشت: دو موضوع آلودگی هوا و بوی بد تهران در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و حناچی اعلام کرد به اداره کل محیط زیست شهرداری تهران رفته تا دقیقاً پیگیر بوی بد پایتخت شود.

وی افزود: شهرداری گزارش جدیدی در مورد بوی بد در تهران تهیه کرده که به زودی آن را منتشر خواهد کرد و بر اساس آنچه به ما اعلام کرده اند و نمودار هایی که نشان داده اند 23 آذر سطح گوگرد در پایتخت به شدت افزایش یافته است.

در این گزارش نقش آرادکوه در بوی گوگرد پایین بود و مسائل دیگر نیز در این زمینه بررسی شده است.

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در مورد آلودگی هوا نیز شهردار توضیحاتی جامع ارائه داد و سطح هر دستگاه در این زمینه مشخص است، اداره کل محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هامشی: افزایش شدید گوگرد در 23 آذر/ گزارش شهرداری بزودی منتشر می شود

هامشی: افزایش شدید گوگرد در 23 آذر/ گزارش شهرداری بزودی منتشر می شود