مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 05:452019-12-22سياسي

فرهنگ نذر کتاب در روستاهای خراسان شمالی ترویج می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری نشست هم اندیشی به همراه کارگاه آموزشی برای ترویج فرهنگ نذر کتاب در روستاها با همراهی و مشارکت کتابداران کتابخانه های روستایی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری نشست هم اندیشی به همراه کارگاه آموزشی برای ترویج فرهنگ نذر کتاب در روستاها با همراهی و مشارکت کتابداران کتابخانه های روستایی خبر داد.

هاشم شیرازیان گفت: طرح نذر کتاب، طرح ملی که از سوی این ستاد به معاونت فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ارائه و تصویب شد، که در این راستا کارگاه آموزشی یک روزه با هدف آموزش و تبیین طرح های کتابخوانی در کانون شهدای ارکان شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، وی افزود: از آنجا که خراسان شمالی به همت مدیران و رابطان برخی کانون های مساجد روستایی، چند دوره پیاپی حایز عنوان برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران شد و در اختتامیه آن روستاهای بزنج، ارکان، اسفیدان، طبر و قلعه خان و نیز زوارم در پنج سال متوالی درخشیدند، به همین دلیل تلاش شد تا با بهره مندی از تجارب مدیران کانون های مساجد این روستاها و نیز برخی کتابدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ نذر کتاب در روستاهای خراسان شمالی ترویج می شود

فرهنگ نذر کتاب در روستاهای خراسان شمالی ترویج می شود