مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 05:352019-12-22فرهنگي

تخیلاتم از کشتی نوح را روایت کردم/ عروسک هایی از مواد دور ریختنی


کارگردان «قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح» که برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود، یادآور شد که همیشه ماجرای کشتی نوح برایش جذاب بوده و از این رو تصمیم به اجرای آن برای کودکان گرفته است.

- کارگردان قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح که برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود، یادآور شد که همیشه ماجرای کشتی نوح برایش جذاب بوده و از این رو تصمیم به اجرای آن برای کودکان گرفته است.

مریم معترف کارگردان تئاتر که این روزها نمایش قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح را در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه برده است، درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: از دوران بچگی زمانی که قصه کشتی نوح را می شنیدم، همیشه از خودم می پرسیدم که این حیوانات چطور در طول 40 روز سرگردانی روی آب در این کشتی باهم زندگی کرده اند.

چه اتفاقاتی ممکن است برایشان افتاده باشد.

وقتی بزرگ تر هم شدم، طور دیگری به آن فکر می کردم.

وی ادامه داد: در نهایت به این نتیجه رسیدم تخیلاتم را به نمایش تبدیل کنم و آن را برای بچه ها به نمایش بگذارم تا ببینم نظر آن ها درباره این ماجرا چیست.

معترف با اشاره به اینکه برای اجرای این نمایش سه ماه تمرین شده است، گفت: البته اجرایمان تحت تاثیر مسائلی که در کشور پیش آمد، از بهم ریختگی وضعیت کشور تا آلودگی هوا قرار گرفت و هفته های اول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخیلاتم از کشتی نوح را روایت کردم/ عروسک هایی از مواد دور ریختنی

تخیلاتم از کشتی نوح را روایت کردم/ عروسک هایی از مواد دور ریختنی