مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 22:402019-12-21سياسي

حسینی: تعطیلی ناگهانی مدارس در کاهش آلودگی اثربخش نیست


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه پیشنهاداتی به کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا، خواستار بررسی فوری موضوع آلودگی هوای کلانشهرها توسط دولت شد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه پیشنهاداتی به کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا، خواستار بررسی فوری موضوع آلودگی هوای کلانشهرها توسط دولت شد.

سیده فاطمه حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تصمیمات برای تعطیلی یک روزه توسط کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا تاکنون در کاهش آلودگی هوا غیرموثر بوده و حتی شهروندان را متحمل مشقت کرده است.

وی افزود: بررسی آلودگی هوای امسال نسبت به سال گذشته نشان می دهد تا به امروز طی 9 ماه 53 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس داشتیم؛ در حالی که سال گذشته تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس 39 روز بود؛ همچنین در سال جاری تعداد روزهای ناسالم برای همه گروه ها چهار روز بوده در حالی که سال گذشته حتی یک روز هم نبوده است و این نشان دهنده روند غیرقابل قبول افزایشی آلودگی هوا است.

حسینی با بیان اینکه علیرغم تصویب قانون هوای پاک و تدوین آیین نامه های اجرایی آن دولت در اجرای این قانون کم کاری داشته، ادامه داد: سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست مکلف هستند هر سه ماه یک بار از جایگاه های سوخت نمونه برداری کنند و گزارش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: تعطیلی ناگهانی مدارس در کاهش آلودگی اثربخش نیست

حسینی: تعطیلی ناگهانی مدارس در کاهش آلودگی اثربخش نیست