مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-21اقتصادي

فرش دستباف مددجویان کمیته امداد صاحب نشان تجاری بین المللی می شود +فیلم


نماینده سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی ، (وای پو) که برای ارزیابی کیفیت دست بافته های مددجویان استان به شهرستان های درمیان و زیرکوه سفر کرده است، - فرش دستباف مددجویان کمیته امداد صاحب نشان تجاری بین المللی می شود +فیلم نماینده سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی ، (وای پو) که برای ارزیابی کیفیت دست بافته های مددجویان استان به شهرستان های درمیان و زیرکوه سفر کرده است، گفت: ثبت این نشان ، قدرت رقابت در بازارهای جهانی و اشتغال منطقه را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، نماینده دفتر مالکیت معنوی کره جنوبی هدف از این بازدید را ارتقای سطح بازار یابی کالاهای کشورهای مختلف و همکاری با سازمان جهانی مالکیت معنوی عنوان کرد و گفت: در این سفر تلاش شده تا فرش کمیته امداد بعنوان یک برند جهانی ثبت شود.

آقای آن با اشاره به بازدید انجام شده از فعالیتهای کمیته امداد در حوزه فرش، ابراز امیدواری کرد: با همکاریهای دو جانبه کمیته امداد امام خمینی و سازمان مالکیت معنوی جهانی شاهد ثبت فرش مددجویان کمیته امداد باشیم.

کیانی رییس مرکز ثبت مالکیتهای معنوی قوه قضاییه نیز در این دیدار از اجرای پروژه توانمند سازی محیط کسب و کار توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمانی جهانی خبر داد و گفت: در قالب یک طرح 5 ساله سازمان ثبت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش دستباف مددجویان کمیته امداد صاحب نشان تجاری بین المللی می شود +فیلم

فرش دستباف مددجویان کمیته امداد صاحب نشان تجاری بین المللی می شود +فیلم