مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-21اقتصادي

جذب توریست های همسایه اولویت بازاریابی استان ها


برنامه بازاریابی 31 استان درحالی تشریح شد که جذب گردشگر از کشورهای همسایه اصلی ترین محور برنامه ها و سیاست های آن ها بود.

- برنامه بازاریابی 31 استان درحالی تشریح شد که جذب گردشگر از کشورهای همسایه اصلی ترین محور برنامه ها و سیاست های آن ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گرشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد ابراهیم لاریجانی در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با پیگیری بخشنامه تمرکز فعالیت بر بازارهای هدف گردشگری و بررسی اقدامات و دستاوردهای حاصل در این زمینه، یادآور شد: از ابتدای امسال با هدف بهره گیری هدفمند از منابع و تمرکز بخشی به فعالیت های بین المللی ادارات کل استانی، بخشنامه تمرکز فعالیت های ادارات کل بر بازارهای هدف گردشگری هر استان در 21 بند ابلاغ شده است تا بر این اساس ارتباط دو سویه متناسب میان هر استان و کشورهای مختلف انجام شود.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل، هر استان ضمن آگاهی از بازارهای هدف خود اموری از جمله تهیه اقلام تبلیغاتی با محوریت زبان کشور هدف، بروزرسانی وب سایت اداره کل و یا وب سایت مرتبط و تکمیل آن با محتوای محصولات گردشگری قابل عرضه به بازارهای هدف، تمرکز بر تربیت تورلیدرهای مختص کشورهای مورد نظر، آماده سازی محیطی سطح استان به ویژه مبادی ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب توریست های همسایه اولویت بازاریابی استان ها

جذب توریست های همسایه اولویت بازاریابی استان ها