مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-21سياسي

برگزاری جشن ازدواج 90 زوج زنجانی در حرم امام رضا(ع)


مسؤول کانون تبلیغی آستان قدس در زنجان گفت: جشن ازدواج 90 زوج زنجانی در قالب ازدواج آسان و رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

- حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه ازدواج 90 نو عروس و داماد زنجانی در مشهد با برنامه های شاد و جذاب فرهنگی- هنری، امام شناسی و حرم گردی اجرا شد و همه زوج ها مهمان سفره پربرکت امام بودند.

 وی با اشاره به اینکه این برنامه که با مدیریت آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، افزود: برگزاری همایش تربیتی و همسرداری، تربیت صحیح فرزند و الگوی زندگی سالم و اسلامی برای زوجین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مسؤول کانون تبلیغی آستان قدس در زنجان با بیان اینکه سعی شد به آسیب های اجتماعی به صورت تخصصی پرداخته شود، تا این زوج ها که در نخستین گام مسیر زندگی هستند با اطلاعات کامل وارد زندگی شوند و برای زندگی خود الگوی صحیح اسلامی داشته باشند خاطر نشان کرد: در این برنامه، تاکید کردیم زوج ها به عنوان سفیران رضوی باید در خانواده و جامعه برای گفتمان سازی سبک زندگی اسلامی، ساده زیستی و دوری از تجملات بپردازند و برای ساختن جامعه آرمانی و معرفتی دست هم سالان خود را نیز بگیرند و به عنوان سفیران رضوی سبک زندگی امام رضایی را در زندگی خودشان که همان محبت، وفای به عهد، خدامحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج 90 زوج زنجانی در حرم امام رضا(ع)

برگزاری جشن ازدواج 90 زوج زنجانی در حرم امام رضا(ع)