مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-21اجتماعي

ثبت 50 وقف امسال در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران: 50 وقف جدید از ابتدای سال تاکنون در مازندران ثبت شده است.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی به فرهنگ سازی برای ایجاد وقف های جدید در استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 50 وقف جدید در مازندران ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: ارتقای جریان بهره وری در موقوفات نیازمند همت و تلاش جهادی است که در این راستا اوقاف مازندران حدود 400 طرح عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه را در استان در دست اجرا دارد.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه اجرای طرحهای عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه موجب اشتغالزایی و افزایش بهره وری در امامزادگان و موقوفات می شود، افزود: نیات این 50 موقوفه در حوزه های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، احداث مسجد و حسینیه، کمک به نیازمندان و ایتام بوده است.

وی در ادامه به فرهنگ سازی برای ایجاد وقف های جدید در استان تاکید کرد و گفت: امسال 50 وقف جدید در مازندران ثبت شد که این رقم تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اهمیت ترویج فرهنگ وقف توسط رسانه ها را غیرقابل انکار دانست و افزود: فرهنگ سازی وقف توسط رسانه ها و پرداختن به نیاز های روز جامعه موجب ایجاد وقف های جدید متناسب با نیاز های روز می شود که در شرایط تحریم می توان از آن ها بهره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 50 وقف امسال در مازندران

ثبت 50 وقف امسال در مازندران