مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 10:052019-12-21اقتصادي

پاسخ به وسوسه کننده ترین لینک های بنزینی کلاهبرداران


«در این مطلب به تمامی سوالاتی که ممکن است بعد از سهمیه بندی بنزین برایتان به وجود آمده باشد، بر اساس اطلاعیه های رسمی دولت پاسخ می دهیم.

- در این مطلب به تمامی سوالاتی که ممکن است بعد از سهمیه بندی بنزین برایتان به وجود آمده باشد، بر اساس اطلاعیه های رسمی دولت پاسخ می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: اجرایی شدن بنزین سهمیه بندی حواشی تبلیغاتی زیادی برای برخی کلاهبرداران فراهم کرده است؛ کلاهبردارانی که به شما می گویند خودرویتان را آب سوز کنید! یا برای گازسوزکردن خودرویتان به مراکز زیرزمینی و غیر مجاز آنها مراجعه کنید.

به جز این کلاهبرداران پیامک های فراوانی برای رانندگان ارسال می کنند و از آنها می خواهند که برای تغییر رمز کارت سوخت شان به لینک های خاصی مراجعه کنند یا این که کارت سوخت و کارت عابربانک شان را به هم متصل کنند.

برخی دیگر از این کلاهبرداران به مردم می گویند که می توانند برای سایر خودروهای شخصی شان هم سهمیه سوخت بگیرند یا سقف استفاده از بنزین سهمیه ای را برای رانندگان بالاتر ببرند! به جز این برخی شنیده ها حاکی از این است که سهمیه سوخت رانندگان در برخی از جایگاه های سوخت می پرد و با این اطلاعات و اخبار رانندگان را کنجکاو می کنند که وارد صفحات و لینک های ارسالی مورد نظرشان بشوند و احتمالا آنها را مورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به وسوسه کننده ترین لینک های بنزینی کلاهبرداران

پاسخ به وسوسه کننده ترین لینک های بنزینی کلاهبرداران