مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-21اقتصادي

50 وقف امسال در مازندران ثبت شده است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به فرهنگ سازی برای ایجاد وقف های جدید در استان تاکید کرد و گفت: طی سال جاری 50 وقف جدید در مازندران ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت ابراهیم حیدری جناسمی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتقای جریان بهره وری در موقوفات نیازمند همت و تلاش جهادی است که در این راستا اوقاف مازندران حدود 400 پروژه عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه را در استان در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه موجب اشتغالزایی و افزایش بهره وری در امامزادگان و موقوفات می شود، افزود: افزایش بهره وری موقوفات یکی از سیاست های سازمان اوقاف به شمار می رود که به صورت جدی در مازندران دنبال خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در ادامه به فرهنگ سازی برای ایجاد وقف های جدید در استان تاکید کرد و گفت: طی سال جاری 50 وقف جدید در مازندران ثبت شد که این رقم تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

حیدری بیان کرد: نیات این 50 موقوفه در حوزه های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، احداث مسجد و حسینیه، کمک به نیازمندان، ایتام و… بوده است.

وی اهمیت ترویج فرهنگ وقف توسط رسانه ها را غیرقابل انکار دانست و افزود: فرهنگ سازی وقف توسط رسانه ها و پرداختن به نیازهای روز جامعه موجب ایجاد وقف های جدید متناسب با نیازهای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 وقف امسال در مازندران ثبت شده است

50 وقف امسال در مازندران ثبت شده است