مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-21اقتصادي

وجودبیش از 6 میلیون مرزنشین در کشور


بیش از 6 میلیون نفر در کشور مرزنشین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ،مشاور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در تایبادگفت: مرزنشینان با فعالیت های اقتصادی در مناطق مرزی و تعامل با کشورهای همسایه نقش بسزایی در انجام دادوستدهای تجاری مرزی وتوسعه اقتصاد و صادرات کشور دارند.

ایرج حسن پور با اشاره به رضایت تجار و رانندگان از نحوه خدمات رسانی در مرز دوغارون تایباد افزود: این معبر رسمی در بحث دادوستد و ارتباط تجاری با کشور همسایه وضعیت بسیار مطلوبی دارد و به موضوع مرزنشینان و پیله وران بسیار اهمیت داده است.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در مرز دوغارون وجود دارد باید از تمام توان این معبر رسمی برای توسعه اقتصادی در کشور بهره مند شد و برای رفع مشکلات موجود همه دستگاه های مربوط با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

مشاور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: راه اندازی یک نمایشگاه از توانمندی ها و ظرفیت های مرزی کشور در این منطقه فرصت مناسبی است تا تجار، رانندگان و مسافران خارجی از آن بازدید کنند و با فرصت های منطقه آشنا شوند و علاوه بر افزایش صادرات ، تعاملات تجار و بازرگانان را در نقاط مرزی بیشتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجودبیش از 6 میلیون مرزنشین در کشور

وجودبیش از 6 میلیون مرزنشین در کشور