مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-21سياسي

پیشنهاد الهی قمشه ای برای جشن شب یلدا


بهترین نوع عشق، عشق ورزیدن به هم نوع است.

وقتی سختی ها به ما انسان ها روی می آورد باید به آغوش یکدیگر پناه ببریم و از محبت یکدیگر بهره مند بشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین الهی قمشه ای ادیب و نویسنده معاصر ایرانی در مراسم رونمایی از کتاب زن توسعه یافته، که جمعه شب به همت بنیاد سلامت ابریشم در سالن بین المللی همایش های رایزن برگزار شد، گفت: شب یلدا شب زایش نور است، به این معنی که خورشید از روز اول دیماه شروع به بالا آمدن می کند و این نشان می دهد که ما بطرف بهار و گرما و نعمت های بیشتر در حال حرکت هستیم.

وی افزود: شب یلدا در واقع از نظر نجومی یک شب معینی است که خورشید در نسبت مشخصی قرار میگیرد و در آن شب بر مدار راس الجدی عمود می شود و از فردای این شب خورشید کمی بالاتر می آید و بهترین ها نوید ها داده می شود.

این سخنران و ادیب شناخته شده با ذکر مثال هایی از قصه ها و اشعار فارسی ضمن اشاره به اینکه زیبایی سند حقانیت همه چیز است ادامه داد: در حال حاضر بیشترین هزینه در دنیا برای زیبایی می شود چرا که همه چیز در گرو زیبایی است و باقی چیزها را هم که انسان می خواهد برای زیبایی است.

وی با بیان اینکه امشب می خواهم راجع به سلامت در ادبیات صحبت کنم، گفت: انسان ریشه در جهان زیبایی دارد و نشانه آن هم موسیقی، شعر، هنر و فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد الهی قمشه ای برای جشن شب یلدا

پیشنهاد الهی قمشه ای برای جشن شب یلدا