مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-21اقتصادي

پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می اندیشد


مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران با تبریک یلدا به ایرانیان، گفت: چشم انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا به اعلام پست اول ، بیش از دو ماه از آغاز به کار رسمی اولین اپراتور خصوصی پست ایران (پست اول) می گذرد، به همین مناسبت محمدحسن کرباسیان، مدیرعامل این شرکت در آستانه شب یلدا از آخرین وضعیت پیشرفت کار در زمینهٔ ارائه خدمات پستی سخن گفت.

کرباسیان اظهارکرد: چشم انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است که بیشترین سهم بازار خدمات پست کشور را از طریق ارائه محصولات و خدمات نوآورانه پستی و لجستیکی به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه آرزوهای شب یلدا و اولین اپراتور خصوصی پست ایران هر دو بلند و دست یافتنی هستند، افزود: در این شب یلدا که زمان طولانی تری برای فکر کردن داریم به داشتن قوی ترین بخش خصوصی پستی با توانمندی های ویژه و شبکه گسترده بیندیشیم.

وی افزود: خوشبختانه درزمینهٔ جذب شرکت های فعال پستی موفقیت های خوبی داشته ایم و پیش بینی می شود تا پایان سال میلیون ها ترافیک پستی در پست اول ثبت و ضبط شود.

کرباسیان خاطرنشان کرد: با توجه به بیزینس مدل خاص این اپراتور که فعالان پستی می توانند با برند خودشان به ما بپیوندند به نظر می رسد به سرعت قادر خواهیم بود با تکمیل شبکه پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می اندیشد

پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می اندیشد