مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-21بين الملل

نرخ حمل نفت آمریکا به اروپا رکورد جدید ثبت کرد


نرخ هزینه نفتکش های افرامکس که سواحل خلیج آمریکا را ترک می کنند، این هفته رکورد جدیدی زد که منعکس کننده تقاضای بالا برای نفت با سولفور پایین در اروپا و منطقه دریای مدیترانه است.

- ، به گفته 3 دلال کشتی، نرخ هزینه نفتکش های افرامکس (با سایز متوسط) که سواحل خلیج آمریکا را ترک می کنند، این هفته رکورد جدیدی زد که منعکس کننده تقاضای بالا برای نفت با سولفور پایین در اروپا و منطقه دریای مدیترانه است.

ایکویینر و یونیپک، بازوهای تجاری پالایشگاه سینوپک چین، موقتا نفتکش افرامکس اورست اسپریت و نوردورچید را با نرخ 245 Worldscale کرایه کرده است.

هر دو کشتی در مسیر اروپا قرار دارند.

بر اساس برآوردهای شرکت پوتن و پارتنرز، نرخ Worldscale  به معنای 60 هزار و 700 دلار در روز است که بسیار بالاتر از 46 هزار و 800 دلار در روز در هفته گذشته برای این نوع کشتی هاست.

کشتی های افرامکس می توانند تا 700 هزار بشکه نفت را حمل کنند.

در آستانه قوانین دریایی که استفاده از سولفور را در سوخت های کشتی ها محدود می کند، نرخ حمل نفت از ساحل خلیج آمریکا به اروپا در هفته های اخیر به علت افزایش تقاضای اروپا برای نفت خام سبک و شیرین امریکا افزایش یافته است.

به گفته تاجران، تحلیلگران و دلال های کشتی، صادرات نفت آمریکا برای نخستین بار در ماه های آتی به 4 میلیون بشکه در روز خواهد رسید چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ حمل نفت آمریکا به اروپا رکورد جدید ثبت کرد

نرخ حمل نفت آمریکا به اروپا رکورد جدید ثبت کرد