مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-21سياسي

علل کاهش موالید و افزایش طلاق در همدان به ریز پیگیری شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: جلسه ای برای بررسی علل و عوامل کاهش موالید و افزایش طلاق در استان برگزار شده و حواشی به کنار رفته و به اصل موضوع پرداخته شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: جلسه ای برای بررسی علل و عوامل کاهش موالید و افزایش طلاق در استان برگزار شده و حواشی به کنار رفته و به اصل موضوع پرداخته شود.

مصطفی آزادبخت صبح شنبه 30 آذر در شورای راهبردی جمعیت استان همدان، افزود: در این جلسات باید محتوا بررسی شود و رییس مجمع نمایندگان و امام جمعه نیز در جلسات حضور داشته باشند.

وی با تأکید بر افزایش ساعت جلسات، خاطرنشان کرد: ساعت جلسه دو ساعت باشد و با حضور کارشناسان و صاحب نظران دانشگاهی برگزار شود همچنین دسته بندی نکردن مباحث باعث بی نتیجه ماندن جلسات می شود که این مورد نیز نیاز به مدیریت دارد.

جلسات به صورت شفاف برگزار شود و افراد سخنران و صاحبن ظر را از قبل مشخص باشند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان نیز گفت: سال گذشته 9257 واقعه ازدواج و 2619 واقعه طلاق و امسال 8976 واقعه ازدواج و 2516 واقعه طلاق در سطح استان به ثبت رسیده است.

اسد حسن زاده زورمند با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 8857 نوزاد پسر و 8168 نوزاد دختر در استان متولد شده است، افزود: در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته واقعه ولادت 2688


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل کاهش موالید و افزایش طلاق در همدان به ریز پیگیری شود

علل کاهش موالید و افزایش طلاق در همدان به ریز پیگیری شود