مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-21سياسي

آیین افتتاحیه «هفته های انس با قرآن کریم» در پاکستان برگزار شد


آیین افتتاحیه «هفته های انس با قرآن کریم» با حضور قاریان بین المللی به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان برگزار شد.

- آیین افتتاحیه هفته های انس با قرآن کریم در پاکستان برگزار شد آیین افتتاحیه هفته های انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان، آیین افتتاحیه هفته های انس با قرآن کریم را با حضور محمدی، سرکنسول ایران در کراچی، بهرام کیان، مسئول خانه فرهنگ ایران، حجت الاسلام فداحسین عابدی، مدیر حوزه علمیه جامعهالمصطفی(ص) العالمیه، سیدعقیل انجم، رییس حزب جمعیت علمای پاکستان در ایالت سند، قاری عنایت الله سیالوی و قاری رحمت الله از مسئولان مؤسسه جماعت القراء اهل تسنن پاکستان در سالن اجتماعات نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار کرد.

عنایت الله سیالوی، رییس جماعت القراء اهل تسنن پاکستان ضمن قدردانی از همکاری خانه فرهنگ ایران در کراچی برای برگزاری این مراسم، آمادگی این مؤسسه را برای اجرای برنامه ها مشترک فرهنگی، دینی و قرآنی در پاکستان را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه «هفته های انس با قرآن کریم» در پاکستان برگزار شد

آیین افتتاحیه «هفته های انس با قرآن کریم» در پاکستان برگزار شد