مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-20سياسي

مستقل زندگی کردن نیازمند ایمان و استقامت است


امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه بخش مهمی از مشکلات کنونی کشور به واسطه دشمنی کشورهای دیگر است، خاطرنشان کرد که مستقل زندگی کردن دشواری هایی دارد و لازمه استقلال، - تقویت ایمان و تداوم استقامت است.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه 29 آذر شیراز با اشاره به دروغ پراکنی دشمنان نظام از طریق فضای مجازی، تاکید کرد که کاهش فروش نفت که به واسطه دشمنی برخی کشورها حادث شده، موضوعی گذرا است؛ اگرچه نفتی که استخراج نشده و فروخته نشود برای آیندگان باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت شیراز با تاکید براینکه نباید فریب فضاسازی و دروغ پراکنی دشمنان در فضای مجازی باشیم، 90 درصد مطالب طرح شده علیه نظام در این فضا را دروغ و جوسازی توصیف و تاکید کرد که مردم هرگز نباید فریب این گونه اقدامات دشمنان را بخورند.

رضوی اردکانی موضوع استعفای دولت را هم نقشه ی دشمنان دانست و با بیان اینکه نباید در مسیر نقشه و توطئه دشمنان حرکت کرد، گفت: استعفای دولت نقشه دشمنان نظام به خصوص آمریکا و اسراییل و بی دولتی به معنای خلاء و هرج و مرج در کشور است؛ دولت باید با قوت و قدرت کامل به کارش ادامه بدهد.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مردم ایران اثبات کرده اند که زیر بار زور و تهدید نمی روند، پیشرفت های صنعتی و علمی و نظامی کشور را در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستقل زندگی کردن نیازمند ایمان و استقامت است

مستقل زندگی کردن نیازمند ایمان و استقامت است