مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-20سياسي

تاکید بر ضرورت انتخاب آگاهانه نمایندگان مجلس


مردم نمایندگان مجلس شورای اسلامی را آگاهانه و به دور از هر گونه تعصب انتخاب کنند.

- ، مرکز فارس، امام جمعه موقت شیراز در خطبه های امروز نماز با اشاره به اغتشاشات آبان ماه به بهانه اصلاح قیمت بنزین، گفت: مواجهه ی مقام معظم رهبری با این موضوع بسیار حکیمانه بود و نیرو های نظامی و انتظامی هم توانستند مشکلات بوجود آمده را با درایت و هوشیاری حل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: این اغتشاشات یک توطئه ی سراسری برای ضربه زدن به نظام بود که بوسیله ی آمریکایی ها و دشمنان ایران طراحی شده و عوامل برپایی این اغتشاشات هم افرادی بودند که از قبل آموزش دیده بودند و بهانه گرانی بنزین ، بهترین فرصت برای عملی کردن نقشه هایشان را یافته بودند .

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست نمایندگان خود را هوشیارانه انتخاب کنند و برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند چرا که نتیجه این انتخاب چه خوب و چه بد نصیب خود مردم خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: اگر چه شورای نگهبان با حساسیت وظیفه ی خود را در تایید یا رد صلاحیت ها انجام می دهد، اما در نهایت این مردم هستند که انتخاب می کنند و انتخاب خوب هم انتخابی است که اگاهانه با تحقیق و بررسی و به دور از هر گونه تعصب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ضرورت انتخاب آگاهانه نمایندگان مجلس

تاکید بر ضرورت انتخاب آگاهانه نمایندگان مجلس