مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-20سياسي

تبلیغات محوری مهمترین ضعف انتخابات/ شورای نگهبان باج نخواهد داد


امام جمعه سمنان بابیان اینکه تبلیغات محور بودن مهمتری ضعف در انتخابات است، گفت: برخی برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها اجرایی نبوده و فقط سطح مطالبات را زیاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) این شهر بابیان اینکه در انتخابات پیش رو می بایست با هوشیاری کامل، فردی را انتخاب کرد که اصلح و آشنا به مسائل روز کشور باشد، ابراز داشت: متأسفانه تبلیغات محور شدن انتخابات یک ضعف جدی محسوب می شود که می بایست کاندیداها به جای آن به صورت برنامه محوری برنامه های باقابلیت اجرا و عملیاتی را ارائه دهند.

وی بابیان اینکه رد صلاحیت برخی کاندیداها به معنای داشتن مشکل در پرونده آن ها نیست، افزود: برخی افراد صلاحیت حضور در مجلس را ندارند لذا در این راستا شورای نگهبان با جدیت عمل می کند تا در آینده مجلسی قوی و انقلابی تشکیل شود.

شورای نگهبان باج نمی دهد امام جمعه سمنان بابیان اینکه امامان جمعه می توانند مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات دعوت و برخی موضوعات را برای آن ها تبیین کنند، ابراز داشت: شورای نگهبان در این عرصه انتخاباتی نقش مهم و تأثیرگذاری دارد اما در انتخاب یا رد صلاحیت کاندیدا به هیچ عنوان باج نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات محوری مهمترین ضعف انتخابات/ شورای نگهبان باج نخواهد داد

تبلیغات محوری مهمترین ضعف انتخابات/ شورای نگهبان باج نخواهد داد