مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-20فرهنگي

هشتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هشتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور بیش از 110 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هشتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور بیش از 110 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

  بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افشین تحفه گر با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3800 متر مربع در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد برپا می شود و هیأت های خارجی از کشورهای پاکستان، کردستان عراق، افغانستان و لهستان از آن بازدید خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات همتایابی با حضور تجار خارجی، برگزاری نشست های تخصصی حوزه چاپ و بسته بندی و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های نمایشگاه هشتم است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: اطلاع رسانی و هماهنگی در سطح کشور با همکاری خراسان رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و سایر تشکل های صنفی صنعت چاپ در کشور از جمله برنامه های تبلیغاتی برای ترغیب و تشویق فعالان حوزه صنعت چاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی برگزار می شود