مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 09:152019-12-20بين الملل

پارلمان بریتانیا امروز توافق بریگزیت را به رای می گذارد


قانونگذاران بریتانیا امروز جمعه درباره توافق خروج از اتحادیه اروپا موسوم به بریگزیت بعد از سه بار تاخیر، رای گیری می کنند.

- قانونگذاران بریتانیا امروز جمعه درباره توافق خروج از اتحادیه اروپا موسوم به "بریگزیت" بعد از سه بار تاخیر، رای گیری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسکای نیوز، بوریس جانسون، نخست وزیر محافظه کار بریتانیا در خصوص این توافق با هدف اجرای آن در پایان ژانویه آتی، با بروکسل رایزنی می کند.

احتمال می رود توافق بریگزیت که به سه سال و نیم بحران سیاسی در بریتانیا و برگزاری دو دوره انتخابات سراسری در این کشور منجر شده، در دومین خوانش آن که بعداز ظهر امروز جمعه در مجلس عوام پارلمان این کشور با هدف تصویب نهایی آن در پایان ژانویه صورت می گیرد، تصویب شود.

قانونگذاران بریتانیا قرار است در تاریخ 31 ژانویه برای تصویب نهایی این برنامه بوریس جانسون برای بریگزیت رای گیری کنند.

به احتمال زیاد بوریس جانسون این بار موفق شود بدون دشواری حمایت گسترده اعضای پارلمان برای خروج از اتحادیه اروپا را کسب کند.

پس از حصول موافقت الیزابت دوم ملکه انگلیس ، پارلمان اروپا هم چاره ای جز تصویب آن نخواهد داشت و به این ترتیب انگلیس در 31 ژانویه 2020 پس از 47 سال اتحادیه اروپا را ترک می کند و از آن پس وارد دوران انتقالی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان بریتانیا امروز توافق بریگزیت را به رای می گذارد

پارلمان بریتانیا امروز توافق بریگزیت را به رای می گذارد