مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 07:252019-12-20اقتصادي

نفت به تعهدات خود در هورالعظیم عمل کرده است


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی درباره برداشت نفت از هورالعظیم تصمیم گیری می کند، گفت: نفت به تعهدات اکتشافی خود در هورالعظیم عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عیسی کلانتری، پنجشنبه در حاشیه بازدید از تالاب هورالعظیم در کمپ میدان نفتی آزادگان شمالی در جمع خبرنگاران، سهم میادین نفتی تالاب هورالعظیم از تولید نفت کشور را حدود 15 درصد عنوان کرد و افزود: روزانه 350 هزار بشکه نفت از میادین هورالعظیم استحصال می شود، این حوزه ها مشترک با کشور همسایه است و نمی توان اکتشاف را متوقف کرد.

وی اضافه کرد: حوزه های مشترک نفتی فرا دستگاهی و فرا تشکیلاتی است که در رده های بالای کشور و شورای امنیت ملی درباره آنها تصمیم گیری می شود، بنابراین همه باید خودشان را با آنها هماهنگ کنند، حوزه های مشترک را نمی توانیم به دلایل کوچک تری رها کنیم تا مثل پارس جنوبی در خلیج فارس شود که قطری ها 15 سال زودتر از ما اکتشاف را آغاز کرده بودند.

کلانتری با بیان اینکه در حال حاضر در هورالعظیم با وزارت نفت مشکل جدی نداریم، تصریح کرد: نفت استانداردهای خود را اصلاح کرده و به تعهدات اکتشافی خود عمل کرده است.

وی درباره ارتفاع تأسیسات نفتی در هورالعظیم که مانع آبگیری تالاب می شد، افزود: ارتفاع تأسیسات مهم نیست مهم آلودگی است، نفت زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت به تعهدات خود در هورالعظیم عمل کرده است

نفت به تعهدات خود در هورالعظیم عمل کرده است