مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 01:502019-12-19پزشكي

با این فناوری می شد صدای واقعی استیون هاوکینگ را شنید


کوییپس (Quips) نام یک هوش مصنوعی جدید است که به بیماران مبتلا به ALS این امکان را می دهد که با صدای خود صحبت کنند و اگر امروز استیون هاوکینگ فقید زنده بود قطعا از این اتفاق خوشحال می شد.

- با این فناوری می شد صدای واقعی "استیون هاوکینگ" را شنید "کوییپس"(Quips) نام یک هوش مصنوعی جدید است که به بیماران مبتلا به ALS این امکان را می دهد که با صدای خود صحبت کنند و اگر امروز استیون هاوکینگ فقید زنده بود قطعا از این اتفاق خوشحال می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، یکی از ویران کننده ترین آثار بیماری نورون های حرکتی(MND) که بیشتر به عنوان بیماری ALS یا لو گریگ در آمریکا شناخته می شود، این است که سرانجام توانایی صحبت کردن را از بین می برد.

اما هوش مصنوعی همانطور که وعده انجام بسیاری از کارهای بشردوستانه را در حوزه های مختلف علم و فناوری می دهد، به زودی می تواند به لطف ابزاری جدید که توسط شرکت رولز رویس (Rolls-Royce) و R² Data Labs ساخته شده است، به بیماران مبتلا به MND اجازه دهد تا دوباره بتوانند با صدای خود صحبت کنند.

رولز رویس با کمک انجمن بیماری های نورون های حرکتی و شرکت هایی از جمله اینتل و مایکروسافت ابزاری جدید به نام کوییپس (Quips) ایجاد کرده است که این امکان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این فناوری می شد صدای واقعی استیون هاوکینگ را شنید

با این فناوری می شد صدای واقعی استیون هاوکینگ را شنید