مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 20:352019-12-19سياسي

تحصیل 2900 طلبه خواهر در استان یزد


مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد بابیان اینکه در سال تحصیلی جاری 500 نفر طلبه جدید پذیرفته شده اند، گفت: در حال حاضر تعداد 2900 نفر طلبه خواهر در مدارس علمیه استان تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام محمد کارگر در جمع طلاب پایه اول حوزه های علمیه خواهران استان یزد از طلبه ها به عنوان سربازان و خادمان درگاه اهل بیت نام برد و گفت: خداوند به انسان کرامت داده است و هرکسی می خواهد بزرگ شود و بزرگ بماند بداند که انسان در پرتو تقوا بزرگ می شود و در سایه تقوا، راه های برون رفت از مشکلات باز می شود.

وی بابیان اینکه یکی از الطاف الهی به بندگان، رزق و روزی حلال، پاکیزه و معنوی است افزود: رزق طیب، همان علم مفید است که برای رسیدن به این رزق طیب و مفید باید تلاش کرد و یکی از راه های رسیدن به آن رزق طیب این است که انسان اهل حساب وکتاب باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد خطاب به طلاب گفت: کسی که در این مسیر قدم گذاشته است باید فقط برای خدا و با اخلاص باشد و در کنار آموزش باید به خودسازی نیز اهمیت داده شود و طلبه ها باید سیره و روش بزرگان و علما را سرمشق خود قرار دهند و به این بزرگان افتخار کنند.

وی اظهار داشت: طلاب خواهر باید در کنار تحصیل مهارت های لازم برای بیان احکام، بیان تفسیر، زبان های خارجی موردنیاز، مهارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 2900 طلبه خواهر در استان یزد

تحصیل 2900 طلبه خواهر در استان یزد