مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-19سياسي

دنبال شهرداری های چاق و شهروندان لاغر نباشیم


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: نباید دنبال شهرداری های چاق و شهروندان لاغر باشیم، شهرداری برای چابک و کارآمد بودن نیازمند نیروهای توانمند است .

- مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در مراسم معارفه شهردار قزوین که امروز 28 آذر برگزار شد، تصریح کرد: شهر قزوین یک شهر اسطوره ای با ریشه بسیار قدیمی است که هدایت و راهبری خاصی می طلبد، امیدوارم که شور و نشاط اجتماعی را در شهر قزوین افزایش دهیم و نگاه خلاقانه و نوآور در شهر حاکم شود.

وی افزود: شهردار زمانی می تواند خادم باشد که سه موضوع را برای مجموعه تنظیم کند، رکن اول همکاری بسیار خوب و ایجاد انسجام در شهرداری و شورای شهر است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: تنظیم مناسبات با حاکمیت، تنظیم مناسبات با مردم به عنوان ولی نعمتان رکن اول در شهرداری است، شهرداری دستگاه شبانه روزی است که باید بیش از 379 نوع کار و خدمات ارائه دهد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: تنظیم مناسبات با همکاران دارای اهمیت است اگر شایسته سالاری و چابک سازی در شهر حاکم باشد اتفاقات خوبی رخ می دهد، نباید دنبال شهرداری های چاق و شهروندان لاغر باشیم، شهرداری برای چابک و کارآمد بودن نیازمند نیروهای توانمند است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال شهرداری های چاق و شهروندان لاغر نباشیم

دنبال شهرداری های چاق و شهروندان لاغر نباشیم