مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-19سياسي

پمپ هایی از اصفهان و زنجان برای رفع آبگرفتگی آبادان رسید


فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: در حال حاضر 20 پمپ فعال در نقاط مختلف شهر در حال تخلیه آب های سطحی و رفع آب گرفتگی هستند.

- زین العابدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر ادامه تلاش ها برای دفع آب های سطحی ناشی از بارندگی اخیر در مناطق مختلف شهر برای روان سازی ترددها، اظهار کرد: اکیپ های مختلف شهرداری، آبفا، گاز، برق، پالایشگاه، هلال احمر، فرمانداری و سایر ادارات در چادر عملیاتی که به همین منظور در منطقه ولیعصر برپا شده است، مستقر هستند.

وی افزود: نیروهای فرمانداری و بسیج نیز در حال بررسی و صورت برداری از خسارات و مشکلات ساکنان محلاتی هستند که منازلشان دچار آب گرفتگی شده اند.

رییس ستاد بحران شهرستان آبادان تصریح کرد: در مناطقی همچون بلوار شهدای هسته ای (هلال بریم)، زمین شهری، پشت مسجد پیروز، ایستگاه 8 (کنار پلیت)، ایستگاه 11، فیه، نهر چوسان، بلوار دهداری و هزاری ها، بیش از 20 پمپ در حال کار تخلیه آب ناشی از بارندگی هستند.

موسوی یادآور شد: همچنین یک دستگاه بیل مکانیکی نیز در حال نی زدایی برای روان سازی هدایت آب های دفع شده به سمت کانال های مربوطه است.

وی از پیگیری مستقیم جهانگیری معاون اول رییس جمهور در این باره خبر داد و گفت: وی در تماسی که وی با من داشت، گزارش اقدامات انجام شده به اطلاع وی رسانده شد ضمن اینکه دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ هایی از اصفهان و زنجان برای رفع آبگرفتگی آبادان رسید

پمپ هایی از اصفهان و زنجان برای رفع آبگرفتگی آبادان رسید